sobota, 8 września 2012

I zaczeła się, szkoła - moje torby szkolne i paznokcie na pierwszy tydzień ;)


Dzis przychodzę do Was z postem szkolnym. Na pewno parę z Was chodzi jeszcze do szkoły i post może was zaciekawić. Od razu chciałabym powiedzieć Wam że teraz mam mniej czasu właśnie przez szkole którą ostatnio zmieniłam i muszę się brać za naukę ;)


Pierwsza torba i najnowsza w mojej "kolekcji".
 

Bardzo ostatnio spodobał mi się ten kolor więc wybrałam właśnie ją. jest spora ma dużo przegródek i kieszeni. I co dla mnie ważne uchwyt na ramię. Kupiłam ją na bazarku a cenę wytargowałam do 98 zł ;)


Następne dwie torby pochodzą z Croppy Town .

Pierwsza fioletowa i najstarsza spośród toreb ale dobrze się trzyma.


Kosztowała mnie ok 100zł , ma fajny okrągły kształt i fajne kolorki.


Druga jest w kolorze czarnym z plecionką i najbardziej pojemna z nich wszystkich.


Kosztowała także ok 100zł. Jest także mniej sztywna od innych toreb.


Plus chciałabym Wam pokazać jak pomalowałam paznokcie na rozpoczęcie. Mam je aż do teraz czyli wytrzymały tydzień w dobrym stanie :)


 I mój ulubiony maniciure czyli połączenie kawowego nude z błyskiem ;)



A Wy macie lub miałyście jakiś sklep gdzie kupowałyście Wasze torby szkole? :)

Pozdrawiam miłego dnia! :) xoxo



29 komentarzy:

  1. Cześć. Szczerze powiedziawszy nigdy nie miałam jednego sklepu, w którym kupowałabym torby. Przez cały ogólniak byłam zwolenniczką plecaka, ale to przez problemy z kręgosłupem. Teraz jako dumny student chyba się skuszę, choć nadal nie wiem gdzie. W New Yorker są fajne. Dzięki za odwiedziny. Zapraszam ponownie. Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za odwiedziny :)
    Pierwsza chyba najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się ta brązowa torba :) Sama poluję na jakąś fajną w takim kolorze :P

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podoba mi się ta brązowa torba :) ja też muszę się za jakąś rozejrzeć i też musi mieć pasek na ramię a większość toreb, które mi się b.podobają go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Brązowa torebka jest moim numerem 1-en!:)

    Świetny blog:)
    +dodaję do obserwowanych:)

    Pozdrawiam Cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się pierwsza!
    Ja przez całe liceum miałam jedna torbę, z diversa, była niezniszczalna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupowałam zazwyczaj w Diversie i Pumie. Te drugie są wytrzymalsze i mam je do dziś na studiach ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. brązowa najlepsza :)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza torba podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne torby, bardzo mi się podobają :) Paznokcie również ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super torby, paznokcie też ciekawe. Ech jak ta szkoła męczy...
    small-maybel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna ta fioletowa, szkoda, że jestem za stara i trochę nie w moim stylu, ale taką beżową sama bym ponosiła :) nie koniecznie do szkoły... a raczej do pracy i na studia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. brązowa torba jest świetna <3
    kartasiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne te torby! pierwsza i ostatnia mi się najbardziej podobają! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Brązowa torba najlepsza!
    Możesz mi ją dać :D
    hi hi

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza torba jest piękna :)
    Szczerze to w Croppie nigdy nie mogłam znaleźć dla siebie odpowiedniej torby...

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna pierwsza torba ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta brązowa torba jest naprawdę piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta pierwsza jest po prostu genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam brokat i cyrkonie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super masz te torby :))))) i pomysl na paznokcie tez mi sie spodobał ;)
    I.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie 3 są piękne! sama bym chciałą takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ladnie ladnie. dodaje do obserwowanych :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja już nie chodzę do szkoły ale tą brązową z chęcią bym ponosiła:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze ! Jeśli je pozostawisz na pewno odwiedzę twojego bloga :)