sobota, 29 września 2012

Nawilżający krem na dzień dla skóry tłustej i mieszanej Olay :)

Dzisiaj o nawilżającym kremie na dzień  z firmy Olay dla cery tłustej i mieszanej. Kupiłam już go dość dawno ale zwlekałam trochę z recenzją ;)


Plusy:

  • żelowa konsystencja którą bardzo lubię
  • dobrze się wchłania
  • świetnie rozprowadza
  • wydajny
  • efekt chłodzenia
  • nie ma zdecydowanie efektu natłuszczonej twarzy
  • fajnie nawilża w sam raz do tłustej
  • cena ok 15 zł

Minusy:

  • brak filtra
  •  bardzo niehigieniczne opakowanie
  • efekt nawilżenia nie jest bardzo długi

Zdania na temat tego produktu są podzielone. Wielu dziewczyną się nie sprawdził z tego co widziałam na wizażu. U niektórych wystąpił po nim wysyp niespodzianek i przetłuszczał cerę. Ja nic takiego nie zauważyłam . Ja go jednak polubiłam ale na pewno nie kupie go drugi raz .


Dajcie znać jeśli go używałyście i jak się sprawdził. Oczywiście czekam na wasze propozycje kremów do skóry mieszanej ;)

Pozdrawiam , Kaja! :)

środa, 26 września 2012

W drodze na lotnisko Rrzeszów -Jasionka , zdjęcia :)




Jeśli ktoś z Was jest zainteresowany jak wygląda nowe lotnisko w Rzeszowie , może obejrzeć zdjęcia które robiłam po drodze ;) Lotnisko jest małe ale ładnie zrobione .













Dajcie znać czy byłyście albo jakie lotniska zwiedziłyście ;) Ja samo kocham latać samolotem i kocham zatłoczone lotniska :d

Ps. Dostałam wczoraj moją pierwszą lustrzankę , niedługo zobaczycie efekty jak się nauczę nią posługiwać ;) hah Może zacznę nagrywać filmiki na youtube... hmm

Wasz SB96 !

niedziela, 23 września 2012

Nivelazione , balsam antycelulitowy , ujędrniająco-wyszczuplający do ciała ;)

Mam dla Was dzisiaj recenzje balsamu który kupiłam dawno temu w Rossmanie. Już jest na wykończeniu, możecie przeczytać jak się sprawdził ;)



Jak ma działać:

"Skuteczny preparat o silnym działaniu wyszczuplająco-ujędrniającym polecany do codziennej pielęgnacji ciała oraz w profilaktyce antycellulitowej ramion, ud, pośladków, brzucha oraz miejsc dotkniętych zmianami.
Starannie dobrany, unikalny zestaw składników aktywnych widocznie modeluje i wyszczupla sylwetkę, poprawia napięcie i sprężystość skóry skutecznie zwalcza nawet uporczywy cellulit i nadmiar tkanki tłuszczowej, oddziałując na wszystkie etapy ich powstawania, poprawia dotlenienie i mikrokrążenie, skutecznie ujędrniając skórę, doskonale wygładza i wyraźnie zmniejsza widoczność rozstępów.
Regularne stosowanie aktywnie modeluje sylwetkę, skutecznie wyszczupla i ujędrnia oraz wyraźnie zmniejsza cellulit, pozostawiając skórę miękką i aksamitnie gładką. Delikatna konsystencja i cudowny zapach zwiększają komfort stosowania i gwarantują wysoką skuteczność."



 Plusy:
  • ładny , delikatny zapach
  • szybko się wchłania
  • lekko nawilża
  • lekko ujędrnia
  • skóra jest miękka
  • dostępność

Minusy: 
  • cięzko się rozprowadza
  • mało wydajny ponieważ trzeba go aplikować w większej ilości
  • nie oszukujmy się cellulitu nim nie zwalczymy
 Kosztował mnie 16 zł ale nie wiem czy jest wart choćby takiej ceny.


Balsam nie przypadł mi do gustu. Szukam przede wszystkim mocniejszych efektów i przeszkadza mi rozprowadzanie się tego balsamu. Nic mnie w nim nie zachwyciło i do niego nie wrócę. Aktualnie mam w zapasie Garnier o podobnych właściwościach.

Macie jakies swoej produkty by ujędrnić ciało? Piszcie z chęcią się dowiem ;)
Wasza Kaja !xox

sobota, 22 września 2012

Maseczki na sobote-DermoMinerały +tag .

 Dziś chciałam Wam napisać o maseczkach jakie już jakiś czas temu kupiłam w biedronce gdy była tam akcja urodowa . Wybrałam dwie jedna na trądzik a druga nawilżająca.


 Plusy jakie zauważyłam:

-przyjazny skład
-skóra mniej tłusta
-oczyszczona zmniejszyła się ilość krost
-buzia gładka
-ukojona
-jedno opakowanie starcza na 2 razy
-cena

Minusy :

-efekty nie są spektakularne ale też takich nie oczekiwałam ;)
-nie wiem gdzie można je dostać


Przygotowanie:

 

Zdecydowanie maseczki sa warte polecenia i jeśli znajdę je gdzieś to na pewno do nich wrócę ;)


Znacie może te maseczki i wiecie gdzie je kupić ? A może macie swoeje ulubione które mi polecicie ?:)
Buziaki SkyButterfly96 xoxo !
 
 ..........................................................................................................................................................................................................................

 Otagowała mnie Cathy 



1. Do jakiego kraju chciałabyś pojechać i dlaczego?
Chciałam bym pojechać do USA bo uwielbiam kraje anglojęzyczne a Uk już zwiedziła . Ale tak naprawdę chciałabym pojechać i zobaczyć wszystko :)
2. Teatr czy kino?
 Kino ponieważ nie ma teatrów w moim mieście a bilety są drogie .
3. Jaka porę roku najbardziej lubisz?
 Sama już nie wiem . Każda jest fajna prze jakiś czas potem mi się nudzi ;) 
4. Jak brzmi Twój ulubiony cytat?
"Lepsza niż wczoraj silniejsza niż dzisiaj"  sama go wymyśliłam i staram się stosować ;) 
5. Ulubiony pisarz?
Nie posiadam ulubionego.
6. Twoje najfajniejsze blogowe wspomnienie?
Jest taki każdy dzień gdy ktoś nowy chce mnie obserwować. 
7. Jesteś przesądna?
Zdecydowanie przestałam gdy dowiedziałam sie że to grzech i tak naprawdę nie uważam żeby to było mądre :) 
8. Dlaczego zaczęłaś blogować?
Zaczęłam to robić dla siebie bo sprawia mi ogromną radość i pomaga upublicznić moje przemyślenia
 .9. Fast foody czy zdrowa żywność?
Zdrowa żywność!
10. Wierzysz w przeznaczenie?
Ciężkie pytanie i chyba nie. Myślę że wszystko zależny od nas samych i naszych wyborów.

sobota, 15 września 2012

Z czasem coraz gorsza czyli Baza pod cienie Hean Stay on!





Chciałabym ponowić moją recenzje na temat bazy Stay on od Hean gdyż po  sporym czasie jej użytkowania zmieniło się moje zdanie.

 Jej wygląd z 2011-08-29 i moja recenzja z tam tego okresu.
 
  • bardzo wydajna -Wystarczy nałożyć tylko niewielką jej ilość
  • aa fajną konsystencję 
  • cienie po jej nałożeniu zyskują na kolorze 
  •  nie rolują się.
  • Cena także jest zachęcająca bo ok.12zł
  • ładny zapach
  • Minusem może być opakowanie w którym znajduje się baza po jest ono nie higieniczne i dla dłuższych paznokci problematyczne. Mi to jednak nie przeszkadza. 

Jej stan na dzień dzisiejszy i moje zdanie po paru miesiącach użycia.

http://3.bp.blogspot.com/-e1StQ5hI7sk/TfYth4Ne8tI/AAAAAAAAAUc/3XvlgufuBgA/s320/S73R3587.JPG

Nie wiem co sie stało ale baza stała sie strasznym utrapieniem. Żeby ją nałożyć tak jak należy, trzeba sie bardzo postarać. Otoż gdy nakłada się ją na powiekę strasznie źle się rozprowadza a praktycznie w ogóle nie chce, powstają smugi a sama się roluje . Nakładanie jej rano to prawdziwy koszmar.


Juz poszukuje nowej i do tej juz nigdy nie wrócę! Warto ją kupić jeśli ktoś chce jej używać tylko z 2 miesiące a potem resztę wyrzucić.

Może wiecie co się stało (data ważności nadal jest aktualna) albo jak ją uratowac jesli się da.

Miłego dnia! 
SB96 :)

niedziela, 9 września 2012

Sierpniowe zakupy - pielegnacja włosów i kolorówka.

 
 
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje nowości które udało mi się zakupić w sierpniu.

  
  • Alterra odżywka  nawilżająca
  • Biovax maseczka intensywnie regenerująca cena :2.30zł
  • Herbal care szampon pokrzywowy cena: 8zł
  • CHI silk infusion odzywka bez spłukiwania cena :ok.7zł
Wzięłam tylko małą saszetka na wypróbowanie. Oryginalne opakowanie kosztowało 16 zł.
  • dwa lakiery do włosów od taft była akurat promocja w Rossmanie , jeden za ok.10zł
  • Garnier Color Sensation  w kolorze 113, już wiem że nie będę jednak farbować włosów i produkt ten idzie na moja WYMIANKE . Jeśli macie ochotę dajcie znać ;)

Kolorówka

 
  • Eyeliner z lovely czarny , Rossman
  • Essence kontórówka do ust drogeria Natura
  • Catrice szminka Be natural! drogeria Natura
  • MIYO cień biały cena : 4,99zł drogeria Jasmin
Cień jest matowy i czysto biały , szukałam właśnie takiego.

Przeczytałam dobre opinie na temat tej szminki a właśnie szukałam jakiegoś koloru nude i wybrałam ją.

 

Wszystkim dobrze znany eyeliner , zaskoczył mnie jego bardzo cieniutki pędzelek.

 

Do tej pory nie uzywałam konturówek i ta jest moja pierwszą.



  • Celia seria nude 601
Miałam już wcześniej celię z kolagenem i pokochałam tą firmę a teraz chciałam wypróbować ich nowa serię.


I to wszystkie nowości kosmetyczne jakie nabyłam w tym miesiącu.
Myślicie za słyusznie? Lubicie któreś z nich?

Wasza SH96!  xoxoxo


sobota, 8 września 2012

I zaczeła się, szkoła - moje torby szkolne i paznokcie na pierwszy tydzień ;)


Dzis przychodzę do Was z postem szkolnym. Na pewno parę z Was chodzi jeszcze do szkoły i post może was zaciekawić. Od razu chciałabym powiedzieć Wam że teraz mam mniej czasu właśnie przez szkole którą ostatnio zmieniłam i muszę się brać za naukę ;)


Pierwsza torba i najnowsza w mojej "kolekcji".
 

Bardzo ostatnio spodobał mi się ten kolor więc wybrałam właśnie ją. jest spora ma dużo przegródek i kieszeni. I co dla mnie ważne uchwyt na ramię. Kupiłam ją na bazarku a cenę wytargowałam do 98 zł ;)


Następne dwie torby pochodzą z Croppy Town .

Pierwsza fioletowa i najstarsza spośród toreb ale dobrze się trzyma.


Kosztowała mnie ok 100zł , ma fajny okrągły kształt i fajne kolorki.


Druga jest w kolorze czarnym z plecionką i najbardziej pojemna z nich wszystkich.


Kosztowała także ok 100zł. Jest także mniej sztywna od innych toreb.


Plus chciałabym Wam pokazać jak pomalowałam paznokcie na rozpoczęcie. Mam je aż do teraz czyli wytrzymały tydzień w dobrym stanie :)


 I mój ulubiony maniciure czyli połączenie kawowego nude z błyskiem ;)



A Wy macie lub miałyście jakiś sklep gdzie kupowałyście Wasze torby szkole? :)

Pozdrawiam miłego dnia! :) xoxo