środa, 31 lipca 2013

Haul Wakacje w UK i zakupy :)



  Dziś chciałam Wam pokazać co udało mi się kupić na moich wakacjach w Wielkiej Brytanii . Zapraszam :)



 -Ubrania-

            H&M



TKmax 15 f




 New Lok promocja 16 f


 Secound hand 2 f


-Inne-
New look torebka w której się zakochałam 14 f


Lakiery dołączone do gazety 

To wszystko jak sie Wam podobają moje zakupy? ;)

Ps. Założyłam sb właśnie instagrama możecie zostawić mi swoje nazwy w kom z chęcią pooglądam :)!
Buziaki piękne! <3

27 komentarzy:

  1. sukienka w kwiaty śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to się nazywają zakupy. torebka rzeczywiście świetna.

    OdpowiedzUsuń
  3. zakupy cudne uwielbam w anglii robić zakupy ciuchowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne łupy :) Sweter ombre i te lakiery kradnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta torebeczka i sukienka w kwiatki :) Sweterek też, ale ja w ogóle jestem maniaczką swetrów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek ombre jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju, jakie śliczne sukieneczki! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam sie w torebce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczne zdobycze :) szczególnie fuksjowa sukieneczka - cudo :)
    wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale dzięki temu możemy się wszyscy odnależć :) :) mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. Rather good post. I simply found your site not to mention was going to believe which i experience unquestionably appreciated searching your blog items. In fact We are registering to an individuals feed and I we imagine you compose once soon enough!
    car online games

    OdpowiedzUsuń
  11. Very good function! This is the kind of advice which needs to be shown around the net. Pity at the major search engines for not ranking this kind of blog post better! Seriously over plus head to my personal web page . Cheers =)
    jeux de king

    OdpowiedzUsuń
  12. Why isn't a dime worth as much today as it used to be? Because the dimes have changed.
    Saction Boxing Game

    OdpowiedzUsuń
  13. zakochałam się w tej torebce!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Różowa sukienka prześliczna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem fajne okazy. Jest na czym oko zawiesić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze ! Jeśli je pozostawisz na pewno odwiedzę twojego bloga :)